Går inte att beställa

Nyheter från oss på Konservgeek


m.froding@telia.com
Inlägg: 6
Blev medlem: 23 jul 2024, 20:51

Hej!
Jag har försökt beställa 4burkar meb fadtnar på betalning, en gång tryckte jag igenom med payfunktionen men när jag skulle bekräfta så krävdes kontokort. När jag fyllde i kontokort så tar går beställningen inte igenom!

Användarens profilbild
Jocke
Inlägg: 109
Blev medlem: 20 feb 2023, 22:08
Ort: Delsbo
Kontakt:

Vad var det som hände när du försökte med kontokort? Stod det att du inte hade täckning eller hände det något annat? När vi testade så gick det ena gången medan det den andra gången stod att det inte fanns täckning på kortet (vilket det egentligen gjorde). Var det samma fel måntro? Måste verkligen hitta det felet i så fall.

m.froding@telia.com
Inlägg: 6
Blev medlem: 23 jul 2024, 20:51

Det fanns pengar på kontot så det tror jag inte var orsaken men jag valde för pay-funktionfn och bekräftade köpet. Då komjsg till adressen och fyllde i det men då skulle jag fulla i kontokortet och jag gjorde det men köpet gick inte igenom trots det. En helt annan fråga; ska man köpa till lösa lock till burkarna eller följer det med?

Användarens profilbild
Jocke
Inlägg: 109
Blev medlem: 20 feb 2023, 22:08
Ort: Delsbo
Kontakt:

Verkar som att du fick till det nu i alla fall, vad bra!

Jättebra fråga som vi inte ens tänkt på. Det där måste vi förtydliga. Ja, det följer med ett lock och en ring till varje burk. :)

Skriv svar